Tidligere i år indgik Ticketmaster partnerskab med Cancer Research UK, verdens førende organisation mod kræft og dedikeret til at redde liv gennem forskning.

Gennem dette partnerskab blev 20 Ticketmaster-markeder sat i forbindelse med lokale foreninger til kræftens bekæmpelse for at indsamle midler i hele Europa, Australien og New Zealand.

For Ticketmaster betød det, at alle medarbejdere deltog i forskellige aktiviteter for at rejse så mange midler i kampen mod kræft som muligt. For Danmarks vedkommende betød denne forpligtelse blandt andet, at medarbejderne deltog i Kræftens Bekæmpelses landsindsamling.

Ticketmaster tilbød også fans over hele verden mulighed for at donere et beløb på billetter købt gennem Ticketmasters hjemmeside. Med over en milliard årlige digitale brugere over hele verden gav dette uovertruffen synlighed i den gode sags tjeneste.

I alt blev indsamlet 1.3M danske kroner i forbindelse med World Cancer Day – penge der ubeskåret vil gå til støtte af lokale initiativer, der kæmper mod kræft.

Og anstrengelserne stopper ikke her – Ticketmaster vil fortsat bruge både penge, tid og energi på at rejse penge til gode formål.