PRESSEMEDDELELSE

Den 4. februar 2019

Den 4. februar, København: Ticketmaster International arbejder tæt sammen med lokale velgørende organisationer rundt om i verden for at øge bevidstheden for World Cancer Day og opfordre vores medarbejdere, kunder og fans til at forene sig om denne velgørenhed.

Kræft er en sygdom, der sandsynligvis har berørt os alle på et tidspunkt – om det er vores familie, venner eller endda kollegaer.

Hver medarbejder i Ticketmaster International har modtaget et Cancer Research Unity armbånd for at markere dagen og bakker derved globalt sammen op om sagen. Ticketmaster Danmark bidrager til den samlede sag både ved annoncering og donationsmulighed på www.ticketmaster.dk, annoncering i nyhedsbreve og på sociale medier.

Der er desuden indledt et lokalt samarbejde med Kræftens Bekæmpelse med henblik på fremtidige fælles aktiviteter, så som deltagelse i Landsindsamlingen den 7. april, hvor Ticketmasters personale vil deltage som indsamlere.

Som den førende e-handelsplatform indenfor liveunderholdning vil Ticketmaster tilbyde fans muligheden for at tilføje en velgørende donation på billetter købt via Ticketmasters website. Med over en milliard digitale brugere årligt verden over vil dette medføre en uovertruffen synlighed og opmærksomhed på sagen.

Mark Yovich, President of Ticketmaster International, sagde:I am very proud to announce our partnership with Cancer Research UK. Cancer is something that is likely to have touched us all at some stage, our family, friends and even colleagues. By uniting our markets together from across the globe, we can amplify our efforts on an international scale and make a greater contribution to the fight against cancer. Our teams have great affinity with this cause, and I have high hopes for what we can raise together for Cancer Research UK this year, and beyond.”

I 20 markeder på tværs af Europa, Australien og New Zealand deltager Ticketmaster medarbejdere i indsamlingsaktiviteter, der bakker op om kræftstøtteorganisationer verden over – lige fra kagesalg og dør-til-dør indsamling, til motionsløb og quizaftener.

Note til redaktører

Ticketmaster International markeder der deltager i dette partnerskab er:

Australien, Belgien, Danmark, Finland, Frankrig, Grækenland, Holland, Irland, Italien, New Zealand, Norge, Polen, Schweiz, Spanien, Storbritannien, Sverige, Tjekkiet, Tyrkiet, Tyskland, Østrig.

MEDIEKONTAKT

Mel Perrett

0207 9804 387

mel.perrett@ticketmaster.co.uk

Om Live Nation Entertainment:

Live Nation Entertainment (NYSE: LYV) er verdens førende leverandør af live-underholdning og består af globale de markedsledere Ticketmaster, Live Nation og House of Blues Concerts, LN Media og Artist Nation Management. For yderligere information, besøg www.livenationentertainment.com.

Om Ticketmaster:
Ticketmaster er verdens førende billetformidler til liveevents og indenfor digital marketing og mobile fan involverende værktøjer. Ticketmaster har flere end 500 millioner solgte billetter til fans i 29 lande.
Ticketmaster er et MRS Company Partner. Alel MRS Company Partners og deres medarbejdere er enige om at overholde MRS Code of Conduct og MRS Company Partner Quality Commitment, samtidig med at de foretager forskning.

Om World Cancer Day:
Til World Cancer Day støtter Ticketmaster medarbejdere op om kampen mod kræft verden over. Ticketmaster kontorer i 20 lande indsamler penge til støtte for kræftorganisationer verden over i deres kamp mod sygdommen. I Danmark er vores velgørenhedspartner Kræftens Bekæmpelse.

Flere nyheder

27/11/18

Vinderen af TOTY 2018 er fundet....

Se hvem der blev Ticket of the Year i Danmark 2018 og det mest ventede act i 2019...

05/11/18

Ticket of the Year 2018

2018 var et år spækket med verdensberømte kunstnere og uforglemmelige begivenheder indenfor kultur, kunst og underholdning.