Ticketmaster gennemfører årligt en såkaldt ”Brandtracker”, der tager temperaturen på befolkingens kendskab til, og engagement med, Ticketmaster i forhold til konkurrenterne. Desuden afdækkes mere bløde værdier som fx meninger og følelser omkring de største spillere på markedet for billetformidling. Data indsamles med en online spørgeskema til tilfældigt udvalgte respondenter, der udgør et repræsentativt udsnit af Danmarks befolkning. Udersøgelsen bruges desuden til at måle forskelle fra år til år.

Resultaterne fra seneste Brand Tracker viser, at vores brandtransformation og navneforandring i 2016 til Ticketmaster Danmark blevet godt modtaget på markedet, og vi har formået at kombinere Billetnet-brandets lange historie med vores verdensledende Ticketmaster-brand. Ticketmaster Danmarks brand awareness er steget til 49% i perioden, en stigning på 15% i forhold til året før.

At 2017 har været et godt år kan naturligvis også aflæses i brandtrackeren, hvor Ticketmaster ligger på en ubetinget førsteplads både i forhold til funktionalitet (teknisk performance og pålidelighed, datasikkerhed, brugervenlighed mm.), men også i forhold til følelsesmæssige værdier som fx association til underholdning, tillid, inspiration mm.

Ticketmaster er med andre ord den billetformidler i Danmark, som billetkøberne betragter som den bedste og mest pålidelige rent teknisk, men også den formidler, der forstår at markedsføre de mest relevante arrangementer til vores fans.

Ticketmaster er nemlig langt mere end blot en billetformidler – vi er en af danskernes foretrukne digitale platforme, når det handler om at finde spændende liveoplevelser og blive inspireret til hvad der skal ske den næste aften ude.

Flere nyheder

22/06/18

Festival med sikkert billetsalg

Her er et hurtigt overblik over, hvad du kan gøre for at være med til at skabe en sikker billetsalgsproces til din festival, der holder.

20/06/18

Øget billetsalg med smarte løsninger

Lad ikke fans gå glip af dit arrangement!