Ticketmaster tager temperaturen på comedyscenen i form af en storstilet undersøgelse med både voxpop og elektronisk spørgeskema.

Hvis du har været til et comedyshow for nylig har du sandsynligvis mødt en af Ticketmasters medarbejderne med et spørgeskema i hånden. Vi er nemlig i øjeblikket i færd med en dybdegående undersøgelse af det danske comedypublikum og deres præferencer. Og at tage fat i de danske comedyfans, når de ankommer til showet er blot en del af undersøgelsen, der også omfatter et elektronisk spørgeskema udsendt til vores store, solide kulturbase af comedyfans.

Undersøgelsen er endnu ikke slut, men vi kan allerede nu se en overvældende interesse for at give sin mening til kende.

Undersøgelsen munder ud i en comedyrapport, der kaster lys over en række nøglespørgsmål som fx prisfølsomhed, yndlingspladser i salen, dansk vs. udenlandsk live comedy samt en række andre nyttige svar, der kan bidrage til at gøre os og vores arrangører af comedy klogere og dermed bidrage til at gøre den danske comedyscene endnu bedre i fremtiden.

Vi håber naturligvis at kunne gennemføre lignende undersøgelser inden for andre genrer af liveoplevelser i fremtiden.

Flere nyheder

14/03/19

Billedets magt

Hvis der mangler billede på din billetsalgsside hos Ticketmaster, så får du ikke gavn af vores unikke, skræddersyede og effektive markedsføring genereret af vores kunstige intelligens.... More

11/03/19

Comedy-rapporten er landet

Som tidligere omtalt her, så har Ticketmaster netop gennemført en større undersøgelse af comedymarkedet i Danmark. Undersøgelsen er, så vidt vides, den største og mest omfattende til dato.