Ticketmaster tager temperaturen på comedyscenen i form af en storstilet undersøgelse med både voxpop og elektronisk spørgeskema.

Hvis du har været til et comedyshow for nylig har du sandsynligvis mødt en af Ticketmasters medarbejderne med et spørgeskema i hånden. Vi er nemlig i øjeblikket i færd med en dybdegående undersøgelse af det danske comedypublikum og deres præferencer. Og at tage fat i de danske comedyfans, når de ankommer til showet er blot en del af undersøgelsen, der også omfatter et elektronisk spørgeskema udsendt til vores store, solide kulturbase af comedyfans.

Undersøgelsen er endnu ikke slut, men vi kan allerede nu se en overvældende interesse for at give sin mening til kende.

Undersøgelsen munder ud i en comedyrapport, der kaster lys over en række nøglespørgsmål som fx prisfølsomhed, yndlingspladser i salen, dansk vs. udenlandsk live comedy samt en række andre nyttige svar, der kan bidrage til at gøre os og vores arrangører af comedy klogere og dermed bidrage til at gøre den danske comedyscene endnu bedre i fremtiden.

Vi håber naturligvis at kunne gennemføre lignende undersøgelser inden for andre genrer af liveoplevelser i fremtiden.

Flere nyheder

05/11/18

Ticket of the Year 2018

2018 var et år spækket med verdensberømte kunstnere og uforglemmelige begivenheder indenfor kultur, kunst og underholdning.

29/10/18

Ticket of the Year 2018

Her hos Ticketmaster er vi klar til endnu en gang at kåre årets største liveoplevelse blandt vores (og jeres) mange fans.