Hvis du har været til et comedyshow for nylig har du sandsynligvis mødt en af Ticketmasters medarbejderne med et spørgeskema i hånden. Vi er nemlig i øjeblikket i færd med en dybdegående undersøgelse af det danske comedypublikum og deres præferencer. Og at tage fat i de danske comedyfans, når de ankommer til showet er blot en del af undersøgelsen, der også omfatter et elektronisk spørgeskema udsendt til vores store, solide kulturbase af comedyfans.

Undersøgelsen er endnu ikke slut, men vi kan allerede nu se en overvældende interesse for at give sin mening til kende.

Undersøgelsen munder ud i en comedyrapport, der kaster lys over en række nøglespørgsmål som fx prisfølsomhed, yndlingspladser i salen, dansk vs. udenlandsk live comedy samt en række andre nyttige svar, der kan bidrage til at gøre os og vores arrangører af comedy klogere og dermed bidrage til at gøre den danske comedyscene endnu bedre i fremtiden.

Vi håber naturligvis at kunne gennemføre lignende undersøgelser inden for andre genrer af liveoplevelser i fremtiden.