Millioner af fans besøger Ticketmaster for at købe billetter hvert år på vores Fan Platform. Vi er ved at gøre den oplevelse endnu bedre.

Millioner af fans besøger Ticketmaster for at købe billetter hvert år på vores Fan Platform. Vi er ved at gøre den oplevelse endnu bedre.

Vi har brugt måneder på at forske, designe og opbygge vores nye look og feel, for at gøre det så nemt som muligt for fans at finde, hvad de vil have. Vi er i beta-mode pt. og lægger stille ud med en soft launch for en lille procentdel af trafikken på vores nuværende forside, der først i starten af 2018 blive fuldt tilgængelig.

Den nye forside er fed og effektiv, hvilket giver mere plads til redaktionelt indhold og fremhæver dine begivenheder. Alt er fuldt responsivt, så det ser godt ud og er nemt at bruge på alle enheder.

Her er vores udrulningsplan:

  • Vi arbejder med én side ad gangen, startende med forsiden
  • Vi overvåger løbende resultaterne, som nye sider går live
  • Vi har startet med en lille procentdel af brugere og øger langsomt trafikken fra den nuværende til den nye oplevelse

 

 

Flere nyheder

28/09/18

State of play: comedy

Hvis du har været til et comedyshow for nylig har du sandsynligvis mødt en af Ticketmasters medarbejderne med et spørgeskema i hånden.

28/09/18

Ticketmaster lukker Seatwave og GET ME IN!

I Danmark har vi som bekendt ikke et organiseret sekundært billetmarked, da videresalg af billetter til mere end den pålydende værdi er forbudt.