Sector Page Field Collection

Inspirér og engagér fans

Kunstnere

Hos Ticketmaster tror vi på, at kunstneren er hjertet og sjælen i liveoplevelsen. Uden kunstneren og hans kunst er der ingen liveoplevelse, og det er derfor, vi lever og ånder for kunstnerne.

Vi tilbyder en lang række produkter og services, der alle har fokus på at forbedre oplevelsen for både kunstnere og fans.

Dynamisk prissætning

Platinum

Drevet af branchens førende prisdata sikrer Platinum dine fans billetter samtidig med at prisen på dine billetter dynamisk stiger.

Vores erfarne team af eksperter bruger unikke data til dynamisk prisfastsætning, der matcher efterspørgslen.

Platinum sikrer dig fleksibilitet, da data og efterspørgsel guider din prismodel.

Platinum sikrer pladser til dine fans til den rigtige pris.

Mere end bare en billet

Collector Ticket

Collector Ticket tager dine fans tilbage til liveoplevelsen.

Det er et værdifuldt mindesmærke til den rigtige fan. En Collector Ticket er den ultimative souvenir til fans, der giver adgang samt varige minder og unik artwork fra deres yndlingsarrangementer.

Så gør dine billetter til en del af oplevelsen og giv dine fans en varig souvenir.

Beløn loyalitet med presales

Giv dine fans incitatiment - og øg kundedata med presales

Brug fordelene ved at åbne et presale til din begivenhed. Giv fanklubben eller en udvalgt gruppe af fans mulighed for at købe billetter før det generelle salg.

  • Sælg billetter hurtigere og maksimere efterspørgslen
  • Beløn eksisterende fans ved at give dem hurtig adgang til billetter
  • Giv nye fans incitament til at tilmelde sig
  • Forøg din database og opbyg en profil af dit publikum med data
  • Saml merchandise og musik for at belønne loyale fans - og øge omsætning

Sælg meget mere end billetter

Upsell

Upsell er en effektiv salgsteknik og en måde at markedsføre én eller flere tillægsvarer, som har relevans for dit arrangement. En tillægsvare kan fx være en CD, en t-shirt eller en plakat.

Med Upsells på dit arrangement åbner du således døren til en række produkter, som dine kunder bliver gjort ekstra opmærksomme på under købsprocessen, og som skaber en anderledes, udvidet og mere indholdsrig købsoplevelse end den sædvanlige.

Upsells kan naturligvis markedsføres med/mod en bestemt målgruppe i vores nyhedsbrev, på Facebook eller via andet socialt medie.

Vi får dine fans til at dele deres oplevelser

SoMe

Fra Facebook til Twitter - vi interagerer med fans på de sociale platforme og deler gerne med dig. Vi vægter god kundekommunikation højt og opbygger fællesskaber på tværs af Facebook, Twitter, Instagram og Youtube.

Dette giver større mulighed for at nå kunderne individuelt og kommunikere på et personligt plan - med segmenterede målgrupper og på daglig basis. Ved brug af sociale data, identificerer vi forbrugernes træk og tendenser i forhold til billetsalget og benytter vores viden til kontinuerligt at forbedre vores marketing.

Dit event-site på Ticketmaster.dk giver kunder mulighed for at dele dit arrangement med et enkelt klik. Så hvad siger du? Skal vi finde på noget socialt sammen?