Sector Page Field Collection

Klubber

Billetsalg og afvikling fra A-Z

Alle kunstneriske karrierer startede på den lille scene og voksede sig større sidenhen. Der er tusinder små scner rundt omkring i verden, der lægger brædder til den næste store stjerne, og vi vil gerne være med til at støtte fra begyndelsen.

På alle vores platforme er Ticketmaster klar til at give dig adgang til de bedste værktøjer og services din klub har brug for at få musikken til at pumpe videre.

Skal vi være sociale sammen?

Vi får fans til at dele deres oplevelser

Fra Facebook til Twitter - vi interagerer med fans på de sociale medier og deler gerne med dig. Vi vægter god kundekommunikation højt og opbygger fællesskaber på tværs af Facebook, Twitter, Instagram og Youtube.

Dette giver større mulighed for at nå kunderne individuelt og kommunikere på et personligt plan - med segmenterede målgrupper og på daglig basis. Ved brug af sociale data, identificerer vi forbrugernes træk og tendenser i forhold til billetsalget og benytter vores viden til kontinuerligt at forbedre vores marketing.

Dit event-site på Ticketmaster.dk giver kunder mulighed for at dele dit arrangement med et enkelt klik. Så hvad siger du? Skal vi finde på noget socialt sammen?

Adgangskontrol – nemt og sikkert

Cloudbaseret skanningsløsning

Vores forskellige løsninger til scanning af billetter er tilpasset dit arrangement. Scan billetter ved indgangen med håndholdte scannere eller permanent installation af server, trådløse sendere og scannere.

Vores indgangskontrolsystemer sikrer, at de scannede billetter er gyldige – og at du har mulighed for last-minute-salg på dagen for dit arrangement. Scanning betyder, at alle dine kunder kommer ind til arrangementet hurtigt og nemt. Vores skanningsløsning leveres med software, så rapporter over Real-time besøgstal kun er et klik væk og giver dig det fulde overblik over, hvordan indluk er forløbet. Kontakt os for yderligere info.

Sælg meget mere end billetter

Upsell

Upsell er en effektiv salgsteknik og en måde at markedsføre én eller flere tillægsvarer, som har relevans for dit arrangement. En tillægsvare kan fx være en CD, en t-shirt, en plakat, eller en vin- og middagsoplevelse.

Med Upsells på dit arrangement åbner du således døren til en række produkter, som dine kunder bliver gjort ekstra opmærksomme på under købsprocessen, og som skaber en anderledes, udvidet og mere indholdsrig købsoplevelse end den sædvanlige.

Upsells kan naturligvis markedsføres med/mod en bestemt målgruppe i vores nyhedsbrev, på Facebook eller via andet socialt medie.