Resultaterne fra seneste Brand Tracker viser, at vores brandtransformation og navneforandring i 2016 til Ticketmaster Danmark blevet godt modtaget på markedet, og vi har formået at kombinere Billetnet-brandets lange historie med vores verdensledende Ticketmaster-brand. Ticketmaster Danmarks brand awareness er steget til 49% i perioden, en stigning på 15% i forhold til året før.

At 2017 har været et godt år kan naturligvis også aflæses i brandtrackeren, hvor Ticketmaster ligger på en ubetinget førsteplads både i forhold til funktionalitet (teknisk performance og pålidelighed, datasikkerhed, brugervenlighed mm.), men også i forhold til følelsesmæssige værdier som fx association til underholdning, tillid, inspiration mm.

Ticketmaster er med andre ord den billetformidler i Danmark, som billetkøberne betragter som den bedste og mest pålidelige rent teknisk, men også den formidler, der forstår at markedsføre de mest relevante arrangementer til vores fans.

Ticketmaster er nemlig langt mere end blot en billetformidler – vi er en af danskernes foretrukne digitale platforme, når det handler om at finde spændende liveoplevelser og blive inspireret til hvad der skal ske den næste aften ude.