Med vores event data og Spotifys store rækkevidde kan vi gøre dit arrangement endnu mere synligt for endnu flere fans!

Ticketmasters partnerskab med Spotify vil bringe endnu flere liveoplevelser til endnu flere fans og musikelskere. I praksis betyder dette samarbejde nemlig, at når du har et billetsalg gennem os, så vil Spotifys lyttere kunne se dit arrangement flere steder på Spotifys platform.

Som Spotifys officielle billetsalgspartner vil det være Ticketmasters – og dermed dine – billetter, der dukker op, når en Spotify-bruger leder efter koncertbilletter med yndlingsartisten eller -bandet.

Sådan fungerer det:

  • Spotify bruger vores event- og billetdata der opdateres fire gange om dagen
  • Spotify viser kommende koncerter og shows til deres brugere på både desktop- og mobilapps
  • Når en bruger er interesseret i et arrangement, kan man klikke direkte igennem til billetsalget hos Ticketmaster
  • Vi har også givet Spotify lov til at komme med anbefalinger til deres brugere omkring kommende koncerter med brugernes yndlingsartister. Med geosegmentering og adgang til brugernes lyttehistorik kan Spotify sende yderst relevante anbefalinger ud – enten via appen eller mail.

Samarbejdet mellem Spotify og Ticketmaster er det seneste skridt på en rejse, hvor vi konstant tilstræber at gøre vores arrangørers events endnu mere synlige for endnu flere fans.

Flere nyheder

12/01/18

Ticketmaster fortsat landets førende billetformidler

Resultaterne fra seneste Brand Tracker viser, at vores brandtransformation og navneforandring i 2016 til Ticketmaster Danmark blevet godt modtaget på markedet, og vi har formået at kombinere... More

12/01/18

Google går til angreb på billethajerne

Knap så god en nyhed er det for det sekundære marked, der fremover skal leve op til langt strengere krav for at blive vist i Googles søgeresultat og annoncer.