Millioner af fans besøger Ticketmaster for at købe billetter hvert år på vores Fan Platform. Vi er ved at gøre den oplevelse endnu bedre.

Millioner af fans besøger Ticketmaster for at købe billetter hvert år på vores Fan Platform. Vi er ved at gøre den oplevelse endnu bedre.

Vi har brugt måneder på at forske, designe og opbygge vores nye look og feel, for at gøre det så nemt som muligt for fans at finde, hvad de vil have. Vi er i beta-mode pt. og lægger stille ud med en soft launch for en lille procentdel af trafikken på vores nuværende forside, der først i starten af 2018 blive fuldt tilgængelig.

Den nye forside er fed og effektiv, hvilket giver mere plads til redaktionelt indhold og fremhæver dine begivenheder. Alt er fuldt responsivt, så det ser godt ud og er nemt at bruge på alle enheder.

Her er vores udrulningsplan:

  • Vi arbejder med én side ad gangen, startende med forsiden
  • Vi overvåger løbende resultaterne, som nye sider går live
  • Vi har startet med en lille procentdel af brugere og øger langsomt trafikken fra den nuværende til den nye oplevelse

 

 

Flere nyheder

12/01/18

Ticketmaster fortsat landets førende billetformidler

Resultaterne fra seneste Brand Tracker viser, at vores brandtransformation og navneforandring i 2016 til Ticketmaster Danmark blevet godt modtaget på markedet, og vi har formået at kombinere... More

12/01/18

Google går til angreb på billethajerne

Knap så god en nyhed er det for det sekundære marked, der fremover skal leve op til langt strengere krav for at blive vist i Googles søgeresultat og annoncer.