Vores kolleger i Tyrkiet fik lidt af et skulderklap, da de vandt prisen for bedste website og desuden fik en pris i kategorien for bedste mobile app.

Altın Örümcek (Den gyldne edderkop) er en af de mest prestigefyldte priser i Tyrkiet, så det er ikke så lidt imponerende, at Biletix løb af med to styks. Den ene for bedste website i kategorien ”Services” og den anden i kategorien ”Bedste mobile app”, hvor det blev til en tredjeplads.

Guldedderkoppen anerkender projekter i mange forskellige kategorier hvert år. Websider og mobile applikationer belønnes for deres design, innovation, indholdsrighed, brugervenlighed, brug af teknologi, engagement, marketingkraft, kreativitet, stabilitet, troværdighed og sikkerhed.

Biletix, der er ejet af Ticketmaster, har siden 2000 været et af de førende e-handelssites i Tyrkiet, og med denne hædersbevisning er det yderligere slået fast, at Biletix repræsenterer de højeste standarder på tværs af alle ovenstående kriterier takket være Ticketmasters banebrydende og innovative teknologiudnyttelse.

Førstepladsen i kategorien Services og tredjepladsen i kategorien Mobile App Services blev tildelt Biletix blandt 1.735 ansøgere på tværs af 34 kategorier, og prisen blev modtaget af Vicedirektør Ismail Aslan (på billedet) ved ceremonien, der fandt sted i slutningen af ​​oktober.

Flere nyheder

12/01/18

Ticketmaster fortsat landets førende billetformidler

Resultaterne fra seneste Brand Tracker viser, at vores brandtransformation og navneforandring i 2016 til Ticketmaster Danmark blevet godt modtaget på markedet, og vi har formået at kombinere... More

12/01/18

Google går til angreb på billethajerne

Knap så god en nyhed er det for det sekundære marked, der fremover skal leve op til langt strengere krav for at blive vist i Googles søgeresultat og annoncer.