PÅ UDKIG EFTER OVER EN HALV MILLION SEERE?
TICKETMASTER.DK

Med 4-7 mio. visninger og samt 4-600.000 unikke besøg om måneden er Ticketmaster.dk/Billetnet.dk blandt Danmarks mest populære e-handelssider og en effektiv måde at nå dine kunder, der sikrer dig en maksimal online synlighed og en stærk konkurrencemæssig fordel. 

Lyst til at bruge vores internationale salgs- og markedsføringsplatform? Via vores internationale Ticketmaster-brand kan vi tilbyde adgang til eksponering i et internationalt miljø, hvor fans kan nås. Vores internationale rækkevidde giver events og spillesteder unikke eksponerings- og markedsføringsmuligheder, der betyder at dit event kan blive eksponeret på 21 markeder globalt.

LAD OS NØRDE SAMMEN!
POWER OF DATA

Et samarbejde med Billetnet er lig med adgang til vores danske Ticketmaster database på over 310.000 kunder/permissions (og 15 mio. i hele Europa). Det er imidlertid kvaliteten af målrettet kampagner og kundekommunikation, der gør forskellen. Vores skræddersyet e-mail-værktøj, tmMessenger, er på forkant med CRM-teknologien. Det gør os i stand til målrettet, at nå vores kunder – baseret på data som f.eks. alder, køn eller kundens afstand til spillested. 

tmAffinity – dette værktøj bruger datahistorik til at identificere arrangementer, der ligner dit - og erstatter dermed gætterier med fakta. Affinity-scoren gør det muligt for os at udtrække e-mail-lister, som matcher dine billetkøbere og lave f.eks. en målrettet og dedikeret e-mailkampagne. Derudover har vi mulighed for at benytte os af mosaik-grupper. 

Billetnyt er vores redaktionelle mailudsendelse, som rammer flere end 310.000 danskere. Det er et utroligt stærkt og effektivt markedsføringsværktøj, som vi også kan segmentere på lokal basis.

FIND FANS DER, HVOR DE ER
AD RETARGETING

Fan-netværk er vores online annoncering og re-tageting løsning. Det gør det muligt for os at levere målrettede online annoncer til andre websites, som dine kunder besøger. 

Øg konverteringsraten og genskab kontakten til fans, som har vist interesse i eller matcher en event på Billetnet.dk - og få dem til at vende tilbage og købe billetter. 

”Targeting” omfatter nye og eksisterende kunder, specifikke arrangementer/spillesteder, kundedemografi/livstil, geografi samt hvad de har vist interesse for på Billetnet.dk. Kontakt os, så vi sammen kan finde den rette løsning til dig.

VI FÅR DINE FANS TIL AT DELE DERES OPLEVELSER
SOCIAL MEDIA

Fra Facebook til Twitter - vi interagerer med fans på de sociale platforme og deler gerne med dig. Vi vægter god kundekommunikation højt og opbygger fællesskaber på tværs af Facebook, Twitter, Instagram og Youtube. 

Dette giver større mulighed for at nå kunderne individuelt og kommunikere på et personligt plan - med segmenterede målgrupper og på daglig basis. Ved brug af sociale data, identificerer vi forbrugernes træk og tendenser i forhold til billetsalget og benytter vores viden til kontinuerligt at forbedre vores marketing. 

Dit event-site på Billetnet.dk giver kunder mulighed for at dele dit arrangement med et enkelt klik. Så hvad siger du? Skal vi finde på noget socialt sammen?

 

NÅ UD TIL DE FANS DER ØNSKER AT KØBE EN OPLEVELSE
GAVEKORT

Vores gavekort og eGavekort giver kunden muligheden for at opdage en hel verden af LIVE arrangementer! 

Gavekort kan købes på vores hjemmeside og via vores Servicecenter på 70 15 65 65. Desuden kan gavekortet købes i Fona og Bilka. Modtageren af Gavekortet kan indløse det ved betaling på Billetnet.dk, via vores Servicecenter samt på udvalgte salgssteder.