SCANNINGSLØSNING TIL DIT ARRANGEMENT
ACCESS MANAGER

Vores forskellige løsninger til scanning af billetter er tilpasset dit arrangement. Scan billetter ved indgangen ved brug af App på iPhone/iPod, AccessManager-scanner løsning med håndholdte scannere eller permanent installation af server, trådløse sendere og scannere.

Med AccessManager ved du, at de scannede billetter er gyldige - og har mulighed for last-minute-salg på dagen for dit arrangement. Scanning betyder, at alle dine kunder kommer ind til arrangementet hurtigt og nemt. AccessManager leveres med software, så rapporter over Real-time besøgstal kun er et klik væk og giver dig det fulde overblik over, hvordan indluk er forløbet. Kontakt os for yderligere info.

FORSTÅ DIT PUBLIKUM
tmANALYTICS

Med Analytics tilbyder vi dig en dyb indsigt i dine kunders verden med blandt andet demografiske og livsstil profiler:

- Kend din kundedata - Forstå hele din kundebase i for hold til kunstneren, spillestedet eller dit arrangement

- Kampagnestyring - Overvåg effektiviteten af en markedsføringskampagne mens den er aktiv

- Muligheder - Identificér og skab relevante sponsor muligheder

SÆT DINE BILLETTER I SALG PÅ FÅ MINUTTER
tmGO

Det er hurtigt. Det er nemt. Uanset om dine arrangementer er større eller mindre, så er tmGo værktøjet for dig til hurtigt at sætte billetter til salg og drage fordel af Billetnets omfattende salgsplatform.

- Brug mindre tid på administration - fra login-siden til din nyoprettede eventside på få minutter

- Spar på markedsføring - få gratis adgang til Billetnets mange brugere og fans

- Vent ikke! Administrér dine arrangementer, når du vil: 24/7, 365 dage om året

Effektive, målrettet kampagner skal hjælpe dig til at nå de rigtige kunder.
tmMessenger

Et effektfuldt e-mail tool til dine marketing-kampagner - og en måde for dig som arrangør at kommunikere med dine kunder på. tmMessenger faciliterer målrettet kommunikation, bl.a. gennem strategisk segmentering. Med tmMessenger får du således rig mulighed for at engagere dig med dine kunder - fx baseret på deres købsmønstre, præferencer eller historik.

tmMessenger gør det muligt for dig at trække data om dine kampagner og deres virkning, fx i hvilken udstrækning de har gavnet det konkrete billetsalg - og det er let at administrere indhold og udvikling af din kundekommunikation, uploade billeder og information på tværs af målgrupper og kommunikationskanaler. Segmentér dine kunder og få en forbedret dialog. Opnå et stærkere billetsalg med A/B test, målrettet og skræddersyet kundekommunikation samt en øget leveringskapacitet. Vigtigst af alt – overvåg kampagnen og vurdér effekten af din markedsføring. Lad os hjælpe dig godt i gang!

KRAFTFULD LIVE RAPPORTERING
tmREPORTS

Velkommen til en ny, forbedret, fleksibel og brugervenlig grænseflade til alle dine rapporteringsbehov. Reports er en state-of-the-art rapporteringsplatform, der på tværs af enheder (web, mobil, tablet) gør os stand til hurtigt at levere standard- og ad hoc-rapporter samt analyser til vores samarbejdspartnere. Fordelene ligger bl.a. i at kunne tilrettelægge og regulere markedsføringen ud fra transaktioner, salgstal og evaluering af disse.

Så følg med i, hvem der har købt billet til hvad, hvor og hvornår; se effekten af din annoncering i de respektive, geografiske områder samt en lang række øvrig brugbar data om dine kunder. tmReports giver dig adgang til en række standardrapporter, som kan skræddersys til dine behov. Udform din egen rapport i løbet af få minutter, del dine rapporter med dine interessenter ved blot et klik og saml alle dine rapporter ét sted. tmReports spiller en vigtig rolle i forhold til at optimere og øge produktivitetsniveauet – og dermed også billetsalget.