VI GÅR HELE VEJEN FOR DIG OG DINE KUNDER
CLIENT SUPPORT

Client Support
Størrelsen på arrangører, arrangementer og spillesteder spænder bredt og varierer lige fra en fyldt Parken i København med 50.000 koncertgæster til de små, intime events med 50 publikummer. Fælles for alle arrangører er ønsket om at få præcis de systemer og den service, som skal til for at skabe succes.

Billetnet arbejder for, at du som arrangør får den bedste sparring og rådgivning. Med mere end 20 års erfaring er vi stolte af at kunne tilbyde dig branchens bedste, personlige support. Billetnet Client Support er kendetegnede ved at være løsningsorienterede, kreative og tilpasse sig dine ønsker og forventninger til dit arrangement. Vi ønsker at give dig den tryghed, som findes i at have et kompetent team til rådighed. Idéen er at opbygge en nær relation mellem dig og vores Client Support, som skal danne rammen om et stærkt samarbejde og et effektivt billetsalg.

Scanning/adgangskontrol
Billetnet står for scanning ved indluk samt adgangskontrol ved afvikling af arrangementer. Vi er til stede som en hjælpende hånd, står til din rådighed og tilpasser os dit behov. 

MED ET PERSONLIGT TOUCH
SERVICECENTER

Vores Servicecenter yder en proffessionel og effektiv service på vores arrangørers vegne. Vores servicecenter er brugernes og billetkøbernes direkte adgang fra svar på spørgsmål og hjælp til at gennemføre et billetkøb til håndtering af klager samt øvrige administrative opgaver som ændring af reprint af tabte eller stjålne billetter, refundering af billetter til aflyste arrangementer, kontakt til kunder vedrørende returpost, ændring af arrangementer, aflysninger med mere. Vores servicecentermedarbejdere sørger altid at levere en service i verdensklasse - og bliver målt netop på dette.
 

Ticketmasters respektive markeder bliver målt på deres World Class Service, og hvert marked lægger hvert år individuelle mål for hvor højt et procenttal, der stræbes efter at nå det pågældende år. Billetnet Servicecenters mål for 2015 er, at 91% af kunderne svarer, at de er enten ”ekstremt tilfredse” eller ”meget tilfredse”. I 2014 lå vi på 88,1% i gennemsnit og i 2015, hvor målet er sat til 91 %, ligger vi indtil videre på 94% i gennemsnit. Og så er der faktisk også nogle måneder, hvor vi har ramt de 100% ... Kontakt os, hvis du ønsker at høre mere om hvordan vi bedst kan hjælpe dit publikum.

UDVID TIL NYE MARKEDER ELLER PLANLÆG EN TURNE
TICKETMASTER INTERNATIONAL

Fra Auckland til Oslo - vi er dér! Tickermaster håndterer billetsalget i 21 lande og servicerer 85 millioner af kunder verden over. Vores internationale netværk af lokale Ticketmaster virksomheder er klar til at hjælpe dig ind på nye markeder. Vores multikulturelle team er til for at hjælpe dig med eksponering på nye markeder, planlægge internationale turnéer og give dig vejledning, når du har brug for det. Kontakt os, og vi fortæller dig mere! (Du vælger sproget!)