BRINGER FANS OG KUNSTNERE SAMMEN - I OVER 24 ÅR!

Vi tror på værdien i det langvarige partnerskab.
For os handler det om at skabe et tæt bånd til vores arrangører. Essensen i det at være en loyal og resultatorienteret samarbejdspartner ligger netop i at skabe og bevare langvarige relationer. Vi vil lære vores arrangører rigtig godt at kende – deres ønsker, visioner, identitet, behov, overvejelser, udfordringer. Dette er vejen frem mod et stærkt samarbejde og grunden til, at vi hos Ticketmaster Danmark holder på vores gode kunder samtidig med, at vi hele tiden tiltrækker nye ... 

Ticketmaster Danmark var tidligere Billetnet og har rødder tilbage fra ARTE, og har været et kendt varemærke siden 1991. Som en del af Ticketmaster International investerer vi i innovation og teknologi, så vores kunder får den tryggeste og bedste løsning for deres arrangementer. Ticketmaster.dk er blevet centrum for alt - stort og småt - indenfor kultur i Danmark, og det er vi meget stolte af! Siden vores hjemmeside blev etableret, er den blevet det største samlingssted for salg af billetter og markedsføring af live events.

Vi sælger billetter til tusindvis af koncerter, festivaler, sportsevents, teater, messer og comedy hvert år - og kan tilbyde det allerbedste indenfor billetformidling.

 

VORES SALGSTEAM

Paw Papuga - Kbh. kontor
Sales Manager

Hvis man kan tale om at havne på den rette hylde, så er Ticketmaster med salg af billetter til begivenheder det rette sted for mig. Jeg er FAN af kulturrelle oplevelser med en svaghed for rockmusik. Med ansvar for billetaftaler er jeg arrangørens mand. Jeg taler sproget i branchen og sætter en ære i at være sparringspartner hele vejen igennem billet-processen til event afvikling.    

Tom Pierre
Sales - Kbh. kontor

Startede i branchen på scenen som danser. I først 90erne stiftede jeg kendskab med salg og marketing og blev helt bidt af den side af kulturverdenen. Efter 10 års ombygning genåbnede Danmarks eneste privat ejet teater, Det Ny Teater, i 1993 med mig som Billet & Salgschef. 1998 var året hvor jeg skiftede til et bredere kultur udbud og blev leder af Tivolis Billetcenter i København og herved stiftede kendskab til ARTE og Billetnet. Siden har mit aktive arbejdsliv været hos Billetnet/Ticketmaster, med en lille afstikker på to år til Det Kongelige Teater og åbningen af Operaen i 2004, hvor min primære opgave var formidling af billetter til den første sæson. Selv om mit liv har været meget præget af show og teater, banker mit hjerte også for musik og sport, som også fylder en del i min fritid, hvor jeg løber nogle lange ture ved Roskilde Fjord, hvor jeg bosatte mig efter mange år i storbyen.

Allan Olesen - Kbh. kontor
Sales - Kbh. kontor

Jeg har arbejdet med salg på forskellige platforme i mere end 20 år. Min store erfaring fra ”begge sider af skrivebordet” (Salg og Kundeservice), mit veludviklede servicegen samt min store interesse for sport, kultur og mennesker generelt kombineret med min udadvendte personlighed har bragt mig ind i denne spændende verden, som jeg trives rigtig godt med at være en aktiv del af. I fællesskab er vi en succes, og for mig smelter oplevelser og privatlivet naturligt sammen.

Lars Breum
Sales - Aarhus kontor

I min stilling som Key Account Manager hos Ticketmaster nyder jeg godt af mine 10 års erfaring fra musikbranchen – men jeg udvider også hele tiden mine kendskaber og har fingeren på pulsen i Jylland og på Fyn. Jeg sætter stor ære i at være velorienteret omkring hvad der rør sig i oplevelsesindustrien i Danmark. Når jeg indleder dialog med arrangørere er det min fineste opgave at lede og spare individuelt med hver enkelt hen imod den absolut bedste eventafvikling. Folk omkring mig siger, at jeg er rolig og en 'rigtig jyde' – det tager jeg som et kompliment og husker tilbage til min opvækst med Vesterhavet i ryggen. Idag arbejder og bor jeg i Aarhus.

STOR RÆKKEVIDDE - MED HJERTE FOR DET LOKALE

Ticketmaster Danmark har siden 2002 været ejet af den globale leder inden for salg af billetter, amerikanske Ticketmaster, som blev etableret i 1976 - og er dermed en del af Ticketmaster International. Vi opererer i 21 markeder over hele verden og vores websites har over 230+ millioner kunder pr. år.

Ticketmaster Danmark er dog først og fremmest en dansk billetformidler, som er til for danske arrangører og billetkøbere. Når det er sagt, er det er samtidig vigtigt for os, at vi hele tiden er konkurrencedygtige. Samarbejdet med Ticketmaster er en kæmpe styrke for os og for vores arrangører. Ticketmaster og internationaliseringen åbner nye døre og gør det muligt for Billetnet at optimere billetsalget via de nyeste og mest effektfulde produkter og kanaler. Det handler om at forene og balancere det lokale, historien, erfaringen, det nye og det globale – som til sammen udgør Ticketmaster Danmarks styrke og konkurrencemæssige fordel. 

I Danmark engagerer over hen ved 50.000 fans via vores sociale medier hver dag, og ønsker du at købe en billet, så har vi en række fysiske salgssteder fordelt over hele landet. Vores medarbejdere i Servicecenteret på kontoret i København har allerede talt i telefon med vores kunder 58.000 gange i år!