Roskilde Festival er den største nordeuropæiske kultur- og musikfestival siden 1971. Roskilde er en non-profit organisations, hvor al overskud fra festivalen bliver doneret direkte til kulturelle- og humanitære formål.
image-text

Billetnet har samarbejdet med Roskilde Festival i mange år. Efter mange års konkurrence fra Billetlugen har Roskilde Festival atter besluttet at team’e op med Billetnet. Blandt de mest relevante årsager til Roskildes beslutning ligger, at Billetnet som del af Ticketmaster er i stand til at tilbyde en af verdens mest populære festivaler adgang til international markedsføring med mulighed for at nå ud til endnu flere festival-fans. 

Ticketmaster som brand har en høj værdi for Roskilde Festival idet, at det er flersidigt, velkendt samt et sikkert sted at købe sine billetter. 

• Fokus på Ticketmaster’s internationale salgs- og markedsføringsplatforme

• Krydssalg og solid dansk samt international online markedsføring, via nyhedsbreve og de sociale medier. 

• Splash page & co-branding på Billetnet.dk + TicketFast

• Upsell

• Flex Pay (micro payment)   

• Co-branded gavekort

• WMR feed, container tags & massive tracking

• Fuld elektronisk adgangskontrol